Campaniile din AdWords sunt instrumente esențiale pentru orice startup. Este cel mai bun mod de a avea vizibilitate și este un lucru benefic pentru firmă. Însă desfășurarea unor campanii eficiente nu este ușoară. Iată 10 sfaturi despre crearea primei campanii în Google AdWords.
1. Stabiliți un obiectiv clar înainte de a intra pe AdWords
Ce vreți de la AdWords? Vă doriți doar vizite, clicuri, vânzări? Și înainte de asta ar trebui să țineți cont de faptul că ceea ce Google vrea este calitate în cel mai scurt timp posibil, de aceea trebuie să aveți un site de calitate care presupune o experiență bună pentru utilizator. Numai atunci va fi recunoscut de către Google ca fiind pozitiv. Calitatea va fi întotdeauna mai presus decât banii pe care îi cheltuiți pe AdWords.
2. Nu încercați să înșelați Google
Nu vă creați două conturi pentru a intra de două ori în AdWords. Google nu va permite astfel de practici, deoarece acest lucru este împotriva experienței utilizatorilor. Prin urmare, este important să vă ocupați de toate campaniile dintr-un singur cont Google.
3. Tot ceea ce nu măsoară nu există
Este important să știți câte vânzâri și ce tip de vânzări doriți. De asemenea, trebuie să știți să măsurați conversiile în AdWords. Ce este o conversie? Fiecare acțiune pe care doriți ca utilizatorul să o efectueze pe site-ul dvs. (completează un formular, face o achiziție, se abonează la newsletter, vizualizează un document, petrece ceva timp pe web, face clic pe un număr de telefon etc.). Pentru a face această măsurătoare trebuie instalată o conversie de urmărire printr-un cod, care este de obicei pus pe pagina, de exemplu, „Vă mulțumim pentru achiziție“ și astfel pot fi contabilizate conversiile în AdWords. Este indicat să folosiți Google Analytics pentru a efectua aceste măsurători.
4. AdWords este doar un instrument, nu un vânzător
Cheia succesului campaniei dvs. o reprezintă persoana care se ocupă de campanie. Pentru a obține rezultate pozitive, măsurabile prin conversii, trebuie să știți să optimizați contul. Trebuie să ajungeți la conversie utilizând cele mai bune mijloace posibile. Cel mai bine este să contractați un specialist. Acesta vă poate ușura lucrurile. PANDA Agency vi-l pune la dispoziție oricând.
5. Creați cuvinte ușoare și segmentați campania
Nivelul de calitate al cuvântului cheie este ceea ce va stabili ce veți plăti pentru fiecare clic. Prin urmare, numele anunțurilor trebuie să fie ușor de memorat, să se grupeze și să se optimizeze, astfel încât numele să sugereze despre ce campanie este vorba. De asemenea, este interesant să faceți o listă de cuvinte cheie negative, pentru a renunța la cele pe care nu doriți să le folosiți în căutare.
În ceea ce privește segmentarea, ea este esențială în orice campanie. Trebuie să segmentați după locație și după limbă. Rețineți că, dacă potențialii clienți vor vorbi într-o anumită limbă, va trebui să aveți website-ul în acea limbă, nu numai anunțul, căci va fi respins. Oferiți utilizatorului o experiență bună, nu generați așteptări false.
6. Nu combinați campaniile de căutare cu campaniile din Rețeaua de display
Diferența dintre Rețeaua de căutare (în Google) și Rețeaua de display (anunțurile sunt afișate pe pagini diferite). Alegeți între oricare dintre ele, Google vă oferă această opțiunea, însă nu le amestecați. Acestea sunt două lucruri diferite, cu o orientare specifică (spre cerere sau spre ofertă).
7. Țineți minte că lumea este în mișcare
Dați site-urilor dvs. diferite interfațe în funcție de dispozitivul folosit de utilizator și Google vă va recompensa. Aici veți descoperi avantajele designului adaptiv (design receptiv) pentru afacerea dvs. online. În AdWords, puteți folosi diferite interfațe în funcție de diferite dispozitive, dar rețineți că acest lucru nu vă va ajuta dacă nu aveți un site de calitate.
Pe de altă parte, este recomandat să evitați Flash-ul pe site, deoarece cheltuie o mulțime de resurse și nu este bun pentru Google.
8. Includeți extensii
Cele mai importante în AdWords sunt:
Extensii de anunțuri: acestea sunt funcții care ne permit, fără costuri suplimentare, să adăugăm mai multe informații la publicitatea care ar putea fi relevantă pentru potențialii clienți.
Extensii de locație: detaliile de contact ale companiei sunt afișate direct în anunț.
Extensii de link-uri de site-uri: site-uri care ar putea fi de interes pentru utilizator.
Extensii de apel: includeți numărul de telefon, este foarte important să fie vizibil pe dispozitivul mobil.
Extensii sociale: adăugați toate recomandările sociale ale anunțurilor sau ale paginii dvs. web.
Puteți include toate extensiile pe care le doriți, apoi Google va alege pe care să o folosiți.
9. Studiați clienții, discutați cu oamenii
Doar dacă interacționezi cu clientul, știi cum să fii eficient cu cuvintele cheie și, prin urmare, cu Google AdWords. Publicitatea trebuie să descrie perfect ceea ce oferiți, o valoare diferențială și atragerea atenției asupra site-ului. Rețineți că „url-ul vizibil” nu trebuie să fie „url-ul de destinație”, atâta timp cât domeniul este același.
Cu ajutorul unui planificator de cuvinte cheie, AdWords vă oferă idei despre cele mai bune cuvinte care pot defini site-ul și, de asemenea, vă oferă un cost aproximativ. Trebuie să faceți site-urile pentru utilizator, dar și pentru ca Google să le înțeleagă.
10. Nu totul este bun în Google AdWords
Deși oricine dorește să creeze un cont în Google AdWords, trebuie să ținem cont de faptul că există multe lucruri care nu pot fi făcute.
După crearea și configurarea contului Google AdWords, cuvintele cheie trebuie întotdeauna să segmenteze, să măsoare, să îmbunătățească și să revizuiască. Și pentru asta trebuie să aveți răbdare, să nu vă așteptați la rezultate în primele zile și, mai presus de toate, să nu renunțați la primele clicuri care nu vă satisfac așteptările.
Recommended Posts
Top 40 eCommerce trends for 2022
30/07/2021